آموزش بازاریابی اینترنتی | کیان

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی | کیان

آموزش بازاریابی اینترنتی

بهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren

بهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren

دانلود بهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren

آموزش بهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren , پشتیبانی 6 ماهه بهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

بهترین قالب وردپرس شرکتی آرن | بهترین قالب وردپرس شرکتی Aren | بهترین قالب وردپرس Aren

تمامی بخش های بهترین قالب وردپرس آرن با صفحه ساز محبوب المنتور ویرایش می شود.

معرفی بهترین قالب وردپرس وردپرس چند منظوره آرن

بهترین قالب وردپرس َAren قدرتمندترین بهترین قالب وردپرس چند منظوره وردپرس  وبسایت ساز دنیاست، بسیار آسان و سریع است. بیایید باهم جادوی پنهان آرن را که به شما قدرت خلق سایت های رویاییتان را می دهد بررسی کنیم. بهترین قالب وردپرس Aren که با المنتور سازگار است به شما این توانایی را می دهد تا هر طرحی را تنها در چند دقیقه و بدون هیچ مهارت کدنویسی ایجاد کنید. افزودن هریک از تمپلیت یا الگوها و سفارشی سازی آنها با صفحه ساز زنده بسیار بسیار آسان است. الگوهای مورد علاقه خود را تنها با یک کلیک از دسته بندی های تفکیک شده درون ریزی کنید و آنها را تا آنجایی که میخواهید سفارشی و شخصی سازی کنید. در بهترین قالب وردپرس وردپرس Aren نمونه کاری بیفزایید تا کارهای خود را نمایش دهید، فروشگاهی اینترنتی برای فروش محصولات خود راه اندازی کنید، یا تجارت خود را با جعبه های خدمات ارتقاء دهید. این یک بهترین قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره است.

شما می توانید بیش از 300 طرحبندی و الگوی ساخته شده توسط بهترین طراحان دنیا را باهم ترکیب و مطابقت دهید. این مجموعه همه کاره ترین الگویی است که تابحال ساخته شده. به معنای واقعی کلمه، در عرض چند دقیقه، شما میتوانید وبسایت منحصر بفرد خود را بسازید. بهترین قالب وردپرس چند منظوره وردپرس آرن سریعترین و آسان ترین راه برای رسیدن به سایت رویایی شماست.

 

60153ab815be460e5a4da704.jpg

صفحه ساز المنتور در بهترین قالب وردپرس آرن

با صفحه ساز زنده المنتور فارسی به راحتی و بدون نیاز به یک خط کدنویسی صفحات خود را ویرایش و یا صفحات جدید بسازید. المنتور یک صفحه ساز زنده است که به عنوان محبوب ترین صفحه ساز جهانی شناخته شده است و می توانید تمامی بخش های پوسته آرن را در یک صفحه کنترل کنید و عملیاتی مانند اضافه کردن المان جدید، حذف المان ها، ویرایش المان ها و یا جا به جایی المان ها را انجام دهید. همچنین در این بهترین قالب وردپرس 54 المان اختصاصی وجود دارد که برخی از آن ها با نصب و فعالسازی دانلود افزونه وردپرس های جانبی فعال خواهند شد.

امکانات بهترین قالب وردپرس شرکتی Aren

  • ویرایش سربرگ سایت با المنتور
  • ویرایش پانوشت سایت با المنتور
  • ویرایش صفحه تکی مقالات با المنتور
  • ویرایش صفحه تکی پروژه ها با المنتور
  • ویرایش صفحه تکی فروشگاه با المنتور
  • ویرایش صفحه دسته بندی مقالات با المنتور
  • ویرایش صفحه دسته بندی پروژه ها با المنتور
  • ویرایش صفحه آرشیو فروشگاه با المنتور
  • ویرایش صفحه 404 با المنتور
  • ویرایش تمامی برگه های سایت با المنتور
  • ویرایش مگامنو با المنتور

قرار گرفته و بهترین قالب وردپرس را به دلخواه خود تغییر دهید و شما برای مدیریت سایت فقط کافیست کار با المنتور را فرا بگیرید. همچنین شما میتوانید بدون نیاز به دانلود افزونه وردپرس و با المنتور یک صفحه ای طراحی کنید و به عنوان زیرمنو قرار دهید تا بتوانید مگامنو های زیبا در منو خود قرار بدید و طراحی کنید. برای ارتباط با مشتری ما یک المان اختصاصی برای واتس آپ طراحی کردیم که میتوانید بدون نیاز به دانلود افزونه وردپرس ایکون واتس آپ را در گوشه سایت قرار دهید و به کاربران اجازه دهید با پشتیبانان شما در واتس آپ ارتباط برقرار کنند.

 

 

60807dac30104d39de691468.jpg

فونت اختصاصی

برخی از کاربران نیاز داشتند تا فونت های پولی یا فونت های خاص را در بهترین قالب وردپرس خود قرار بدهند و ما در پنل تنظیمات امکان قرار دادن فونت دلخواه را قرار دادیم تا بتوانید فونت هایی مانند ایرانسنس یا ایران یکان و ... را در بهترین قالب وردپرس قرار دهید و استفاده کنید.

ویرایش نسخه های گوشی و تبلت

در هر صفحه المنتور شما میتوانید نسخه های گوشی و تبلت بهترین قالب وردپرس را ویرایش کنید تا بتوانید نسخه موبایل و تبلت را هم با سلیقه خود طراحی کنید. 

تغییر رنگبندی و محتوای دمو

کافیست به کار با المنتور مسلط باشید تا بتوانید تمام نقاط بهترین قالب وردپرس را ویرایش کنید و شما در المنتور میتوانید تمامی تصاویر، متن های پیشفرض و رنگبندی بهترین قالب وردپرس را به دلخواه خود تغییر دهید و رنگبندی سازمانی خود را اعمال کنید.

601539fe69d9060e715adba4.jpg

 

فروشگاه ووکامرس

برخی از شرکت ها  تمایل دارند در کنار معرفی شرکت خود محصولات خود را هم معرفی یا بفروش برسانند و به همین خاطر ما بهترین قالب وردپرس را کاملا با دانلود افزونه وردپرس ووکامرس هم هماهنگ کرده ایم تا بتوانید از امکانات ووکامرس و فروشگاه در بهترین قالب وردپرس استفاده کنید.

 

 

60153b10440f000ea17d4a40.jpg

قابلیت چندزبانه

معمولا خیلی از شرکت های ایرانی به چندزبانه بودن وب سایت اهمیت زیادی می دهند و بهترین قالب وردپرس آرن کاملا با دانلود افزونه وردپرس های چندزبانه هماهنگ است و به صورت پیشفرض در دمو بهترین قالب وردپرس ما سایت را دو زبانه و به زبان انگلیسی هم ترجمه کرده ایم تا بعد از نصب بهترین قالب وردپرس بتوانید بخش انگلیسی را هم ویرایش کنید.

مستندات و پشتیبانی

در فایل های محصول آموزش کار با پوسته را در یک مستندات کامل آموزش دادیم تا بتوانید خیلی راحت تر با بهترین قالب وردپرس کار کنید ولی در صورتی که در سایت خود سوالی داشتید یا موردی را نتوانستید تغییر دهید یا پیدا کنید میتوانید بعد از خرید بهترین قالب وردپرس از بخش تیکت ها در سریعترین زمان ممکن راهنمایی های خود را دریافت کنید. با تهیه این پوسته از وب سایت ژاکت، به صورت مادام العمر می توانید به تمامی دمو ها و آپدیت های بعدی دسترسی داشته باشید. 

 

601b1d3fa5419a18b76faad5.jpg

بهترین قالب وردپرس آرن در تاریخ 1400/7/27 به نسخه 2٫0٫3 بروزرسانی شد :

بهینه سازی کد های CSS

بهینه سازی کدهای بهترین قالب وردپرس 

بروز رسانی المان مشخصات پست 

بهترین قالب وردپرس آرن در تاریخ 1400/2/1 به نسخه 2٫0٫2 بروزرسانی شد :

اضافه شدن دمو دوم

اضافه کردن بخش عضویت در المان ورود

بروزرسانی ترجمه ها

بهینه سازی کد های CSS

بهترین قالب وردپرس آرن در تاریخ 1400/1/11 به نسخه 1٫0٫2 بروزرسانی شد :

بهینه سازی کدهای بهترین قالب وردپرس

بهترین قالب وردپرس آرن در تاریخ 99/12/13 به نسخه 1٫0٫1 بروزرسانی شد :

  • قرار دادن گارد ژاکت

 

 

 

 

 

 

آپلود عکسبهترین قالب وردپرس شرکتی و چندمنظوره آرن | Aren
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.