آموزش بازاریابی اینترنتی | کیان

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی | کیان

آموزش بازاریابی اینترنتی

دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

دانلود دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

آموزش دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

معرفی  دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking

اگر شما صاحب یک وبسایت با حجم بالای مطلب باشید به خوبی می دانید که لینک کردن تک تک کلمات کلیدی چه کار طاقت فرسا و خسته کننده ای است.حالا تصور کنید که بخواهید لینک یک کلمه کلیدی را تغییر دهید،یا بخواهید یک کلمه کلیدی دیگر انتخاب کنید،برای این کار شما باید تمام مطالب را دوباره ویرایش و ذخیره کنید. که این کار نیازمند صرف مدت زمان بسیار زیادی است.ولی دیگر نیازی به صرف مدت زمان زیاد برای تغییر یا انتخاب یک کلمه کلیدی ندارید با دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی به راحتی می توانید یک کلمه کلیدی انتخاب کرده به آن لینک داده یا لینک آن را تغییر دهید. 

5e891b4ad99e5702b856d70b.jpg

اهمیت در لینک سازی داخلی و خارجی

با ساخت لینک ها برای یک سایت می توان آنرا به عنوان سایتی مهم در نظر گوگل جلوه داد. گوگل با استفاده از لینک های داده شده به یک صفحه به میزان اهمیت آن صفحه پی می برد، با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی می توانید به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک کنید. سئو داخلی با لینک سازی داخلی و سئو خارجی با لینک سازی خارجی میتوانند مسیر رو به رشدی داشته باشند.

چرا باید لینک سازی داخلی انجام دهیم؟

ساختار وب را به تار عنکبوت تشبیه می کنند زیرا تارهای عنکبوت همگی به هم متصل هستند و عنکبوت ها با استفاده از تارها به هر نقطه ای می روند حال اگر به هر دلیلی یکی از تارها پاره شود عنکبوت ها برای رفت و آمد به مشکل می خورند و مسیر دیگری را انتخاب می کنند. ساختار گوگل نیز به همین صورت است خزنده های گوگل با استفاده از لینک ها مسیر رفت و آمد خود را انتخاب می کنند و اگر صفحه ای لینک داخلی و خارجی نداشته باشد به معنی بن‌بست است. بن‌بست ها نه تنها از نظر گوگل مضر هستند بلکه باعث می شود کاربران هم از صفحه خارج شوند و شما به راحتی برای آن ها صفحه خروج یا Exit page ساخته اید. با توجه به این توضیحات در نظر داشته باشید که اگر ساختار وب را به خود نگیرید گوگل در سایت شما به بن‌بست می خورد و این مسئله به سئو هر سایتی صدمه خواهد زد. هر چه سایت شما از صفحات خروج (Exit Page) کمتری برخوردار باشد برای گوگل محبوب تر خواهید شد. بااستفاده از انواع روشهای لینک سازی داخلی و همچنین لینک سازی خارجی بن بستها را ازسایت خود حذف خواهید کرد.   

5e891b63b77454029c50f365.jpg

 پلاگین Keyword Linking

این دانلود افزونه وردپرس قدرتمند میتواند به شما کمک کند به راحتی کلمات کلیدی را مدیریت کرده و آنها را در سایت خود پیوند دهید،ویرایش کنید و یا حذف کنید.

آموزش ویدیویی کار با دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی

[video width="1920" height="1080" mp4="https://zhaket.com/wp-content/uploads/2018/12/link-orginal.mp4"][/video] 

 

5e891b8068d88e031a4c3747.jpg
5e891bc0393a6502ba7fae69.jpg
آپلود عکس دانلود افزونه وردپرس مدیریت کلمات کلیدی | پلاگین Keyword Linking
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.