آموزش بازاریابی اینترنتی | طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی,دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی | طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی,دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

دانلود پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

 

پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل8.1 مگا بایت
تعداد صفحات109
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان، در قالب ppt و در 109 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف عملیاتی مدل مناسب داد و ستد

الزامات مدل کسب و کار

مفاهیم اساسی بازاریابی در کسب و کار

مفاهیم اساسی فناوری در کسب و کار

مفاهیم اساسی مالی و اقتصادی در کسب و کار

مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت در کسب و کار

مفاهیم اساسی توسعه منابع انسانی در کسب و کار

مفاهیم اساسی مدیریت سامانه های اطلاعاتی در کسب و کار

مدل های متداول معروف جهان

مدل زنجیره ارزش ( مدیریت زنجیره تامین و عرضه )

مدل برون سپاری

خرده فروشی

عمده فروشی

کارخانه ای

پیمانکاری عمومی در رابطه با اقتصاد خوشه ای

داد و ستد الکترونیکی

داد و ستد انکوباتورها ( مراکز رشد ) مبتنی برD& R

داد و ستد مبتنی بر کار آفرینی و کریدور علم فناوری

سایر داد و ستد های موجود

جدول تفاوت های عمده داد و ستد موجود

نگاهی کوتاه به گونه شناسی ( Typology ) داد و ستد

سازماندهی های مختلف داد و ستد

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان " می باشد که در حجم 109 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

 

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلppt
حجم فایل2.349 مگا بایت
تعداد صفحات69
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف استراتژی بازاریابی

تعریف مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی

سطوح استراتژی

انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی

چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو

استراتژی های عمومی مایکل پورتر

استراتژی های چهارگانه انسوف

تعیین چشم انداز و رسالت بنگاه (هولدینگ)

عناصر بیانیه رسالت سازمان

انواع بیانیه رسالت و ماموریت

تعیین اهداف کمی و کیفی سطح بنگاه

تدوین استراتژی های سطح بنگاه

ابزار استراتژی پورتفولیو
ماتریس بی سی جی

ماتریس جنرال الکتریک

انتقادات وارده به مدل های ترکیب فعالیت اقتصادی

استراتژی هدایتی

استراتژی سرپرستی

برنامه ریزی استراتژیک و تدوین اهداف و استراتژی سطح شرکت

انواع اهداف کیفی و کمی شرکت

ویژگی‌های اهداف بلند مدت

معیار‌های سنجش عملکرد در سطوح سازمانی

انواع استراتژی سطح شرکت

استراتژی های رشد

استراتژی های ثبات

استراتژی های کاهش

فرآیند تدوین استراتژی بازاریابی
تحقیقات بازار در مورد شدت رقابت و رقبا
ویژگی های تقسیم بازار موثر

معیارهای قسمت بندی بازار

تعیین بازار هدف

بررسی تقاضا و تعیین اهداف فروش

اهداف مالی و بازاریابی

شناسایی رفتار مصرف کنندگان بازار هدف

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

تفاوتهای میان فرهنگی در رفتار مصرف کننده

نگاشت ادراکی تازگی محصول- قیمت مناسب

استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی

استراتژی های ترفیع

استراتژی تبلیغات

استراتژی توزیع

استراتژی قیمت گذاری

استراتژی محصول

استراتژی دوره عمر محصول

ویژگی های دوره عمر محصول

استراتژی های دوره عمر محصول

اجرای استراتژی بازاریابی

کنترل استراتژی بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی های بازاریابی" می باشد که در حجم 69 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پاورپوینت بازاریابی خدمات با تاکید بر خدمات بانکی

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات با تاکید بر خدمات بانکی

 

پاورپوینت بازاریابی خدمات با تاکید بر خدمات بانکی

پاورپوینت بازاریابی خدمات با تاکید بر خدمات بانکی

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
حجم فایل3.75 مگا بایت
تعداد صفحات30
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازاریابی

تعریف خدمت و خدمات

انواع بازاریابی

بازاریابی خدمات

ویژگی خدمات

آمیخته بازاریابی خدمات

ارزش آفرینی مشتریان

مزایای رقابتی بانکها

ارکان بازاریابی خدمات بانکی

ارزش آفرینی مشتریان

نتیجه گیری

قسمتی از متن:

پیشرفت بازاریابی رابطه‌مند در بانک با پیمودن در جهت توسعه روابط با مشتریان صورت می‌گیرد. حفظ رابطه با مشتری یک مساله بلندمدت است و به جای نتایج و پیامدهای جاری باید به پیامدهای آتی آن توجه کرد.از سوی دیگر کیفیت رابطه با مشتری با میزان رضایت‌ مشتری سنجیده می‌شود.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی " می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پاورپوینت بازاریابی تلفنی

دانلود پاورپوینت بازاریابی تلفنی

 

پاورپوینت بازاریابی تلفنی

پاورپوینت بازاریابی تلفنی

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل841 کیلو بایت
تعداد صفحات21
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تلفنی، در قالب pptx و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازایابی تلفنی

تاریخچه بازاریابی تلفنی

انواع بازاریابی تلفنی

تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی

عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق

مراحل بازاریابی تلفنی

مراحل فروش تلفنی

مزایای بازاریابی و فروش تلفنی

محدودیت های بازاریابی و فروش تلفنی

نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی

از چه منابعی لیست مشتریان را بدست آوریم

گام های موثر در بازاریابی و فروش تلفنی

اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی

انواع عتراضات مشتریان تلفنی

10 مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی

چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنی

منابع

قسمتی از متن:

بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند ، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد . در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب ، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بازاریابی تلفنی " می باشد که در حجم 21 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پاورپوینت بازاریابی تک به تک

دانلود پاورپوینت بازاریابی تک به تک

 

پاورپوینت بازاریابی تک به تک

پاورپوینت بازاریابی تک به تک

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل1.112 مگا بایت
تعداد صفحات14
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تک به تک، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعریف بازاریابی تک به تک

تفاوت بازار یابی تک به تک با سنتی

اهمیت بازار یابی تک به تک

اهمیت رضایت مشتری

تعریف رضایت مندی مشتری

چرا باید بسوی بازاریابی تک به تک برویم ؟

انواع نیاز مشتری

مراحل اجرایی بازاریابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری

نتیجه گیری

منابع

قسمتی از متن:

بازاریابی تک به تک تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تک به تک ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بازاریابی تک به تک " می باشد که در حجم 14 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول