آموزش بازاریابی اینترنتی | طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی,دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی | طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

آموزش بازاریابی اینترنتی,دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی

دانلود بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی

 

بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی

بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
حجم فایل572 کیلو بایت
تعداد صفحات5
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مزایای بازاریابی مجدد

دانلود مزایای بازاریابی مجدد

 

مزایای بازاریابی مجدد

مزایای بازاریابی مجدد

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
حجم فایل540 کیلو بایت
تعداد صفحات3
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

مزایای بازاریابی مجدد

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

 

دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

دسته بندیعمران و معماری
فرمت فایلdoc
حجم فایل86 کیلو بایت
تعداد صفحات25
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

نام فایل : تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 26

حجم : 19 مگابایت


موضوع:
کارآفرینی
تحقیقات بازاریابی
استان مازندران
در صنعت روغنهای روانکار
تاریخچه
شرکتهای اقتصادی عضو حاضر بایستی در مورد استراتژیهای بازاریابی و ماموریت ها واهداف خود بیشتر و بهتر بیندیشند. بازاریابی شرکت های اقتصادی امروز در محیطی انجام نمی گیرد که رقبای ثابت و شناخته شده ای در آن وجود داشته باشند و یا مشتریان دارای ترجیحات و نیازهای معین و با ثباتی باشند ،بلکه آنها در محیط هایی فعالیت می نمایند که رقبا به سرعت در حال تغییر بوده و پیشرفتهای تکنولوژی ،قوانین و مقررات جدید از یکطرف باعث کاهش وفاداری مشتریان نسبت به محصول شده و از جانب دیگر خط مشی های بازرگانی شرکتها و موسسات را کنترل می نمایند و تحت الشعاع قرار می دهند.
در گذشته شرکتها می توانستند با تولید کالا و عرضه آن به بازار با فعالیت های فروش و تبلیغات وسیع موفق گردند . امروزه وضع تغییر کرده است زیرا خریداران با انبوهی از محصولات مواجه هستند و انتظارات آنها در مورد کیفیت کالاها و خدمات باگذشته تفاوت زیادی دارد با توجه به این واقعیتها، خریداران ، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آنها بیشتر مطابقت داشته باشد.
علیهذا با توجه به گستردگی بازار ونیازهای آنها شرکت های موفق ، صداقت ، درستی و احترام به مردم را از ارزش های اساسی شرکتهای خود اعلام می کنند و شهرت و اعتبار خودشان را در گروه فعالیت صادقانه و یکپارچه در تمامی معاملات می دانند و بدین صورت است که می توانند اعتماد و اعتبار مردم را کسب کنند. پس امروز بازاریابی فقط تحقیقات و تبلیغات نیست بلکه فراتر از این نامها وعملیات بوده و امروزه شرکتهای مطرح برای جایگاه معنوی خود در بین ملل مختلف می اندیشند و راهبرد تعریف می کنند. شرکهتای موفق در ارضاء نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش
می نمایند و از نظر این شرکتها، « فلسفه بازاریابی» بایستی در کل سازمان ها حاکم باشد( از تولید کننده تا مصرف کننده ). اما وظیفه بازاریان شرکتها این می باشد که بازارهایی را شناسایی کنند که در ارضاء نیازهای مشتریان، بهتر و موثرتر از رقبا باشد.
متاسفانه تا کنون در مورد مدیریت بازاریابی به اندازه کافی و عملی در شرکتهای ایرانی فعالیت نشده و باید در این مورد مانند کشورهای پیشرفته تلاشهای بیشتری بعمل آید.
خوشبختانه گروه تحقیقات بازاریابی و بازرگانی شرکت نشانه با حمایت های بی دریغ مدیریت محترم آقای سعید علی نژاد ، در این مسیر گام نهاده اند و چنین شایسته است که از دیدگاهها و تشویق های آن مدیریت از گروه بازاریابی را مورد تحسین قرار داد.
مقدمه
با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و بهره گیری صنایع از تکنولوژی روز ، نیاز به همگام شدن با شرایط تکنولوژی برتر روز به روز بیشتر می گردد و در همین راستا تولید و عرضه روغنهای روانکار با ویژگیهای خاص مورد نیاز می باشد و شرکتهای مطرح در تولید روغن های روانکار در جهان مانند : شل

توتال

انی و .. در جهت رسیدن به حداکثر کیفیت و کارآیی دست به تلاش مستمر می زنند.
علیهذا با عنایت به مزایای کشور ایران در راستای تولید محصولات روغن روانکار که یک کشوری نفت خیز و دارای تکنولوژی قابل قبول در صنایع نفت و گاز می باشد و از طرفی علاقه مند به سرمایه گذاری در جهت کسب علوم روز دنیا برای تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیازهای مصرف کنندگان داخلی و خارجی و از طرف دیگر با توجه به تولید روغنهای پایه با بهترین کیفیت در داخل کشور و وجود بازار مصرف بالقوه مناسب، شرکتهای خارجی را علاقه مند به همکاری سرمایه گذاری با شرکتهای تولید روغن در ایران را نموده است و این امر باعث تولید بهینه محصول و توسعه محصول و تغییر الگوی مصرف شده است.
حال شرکتهای نفتی مطرح در جهان که در زمینه تولید روغنهای روانکار از قدمت تاریخی برخوردار هستند بر آن داشته است که بصورت مشترک با شرکتهای نفتی ایران اقدام به تولید روغنهای روانکار را کیفیتی متناسب با نیاز بازار امروز را بنمایند.
جهت بالفعل کردن بازار، نیاز به بررسی و تحقیقات جامع و علمی بازار ایران احساس می گردد و شرکت نشانه (نماینده
Aqip
) با هدف رسیدن به رفع نیازهای مصرف کنندگان که نهایتا باعث فروش بهتر خواهد شد دست به بررسی و تحقیقات بازار در سطح استان مازندران نموده است.
حال کلیه اطلاعات جمع آوری شده در مورد رقبا، نیازهای مصرف کنندگان و .. و. استراتژیهای لازم در مورد ورود به بازار و حفظ آن ، از طریق گروه تحقیقات بازاریابی شرکت نشانه بصورت مکتوب و مستند بحضورتان تقدیم می گردد و امید است در جهت شناخت بازار ایران و نیازهای مصرف کنندگان حرکتهای مشابهی از طرف شرکتهای ارائه کننده این محصول انجام گردد.
جغرافیای استان مازندران
استان سرسبز مازندران با وسعت 4/23756 کیلومتر مربع در شمال کشور ایران واقع شده است و این استان 4/1 درصد مساحت کل کشور را شامل می گردد و از حیث وسعت هجدهمین استان کشور است.
براساس سرشماری سال 1375 جمعیت استان 20602008 نفر بوده که از میان جمیعت فوق 1202127 شهرنشین (2/46 درصد ) و 1399880 نفر روستانشین ( 8/53 درصد ) بودند.
متوسط نرخ رشد جمعیت در سال 1375 عدد 3/1 درصد می باشد وبا فرض اینکه همان نرخ رشد تا به سال 1383 ثابت بوده باشد اکنون می بایست جمعیت استان در سال 1383 تقریبا 673/2811 نفر می باشد و نرخ رشد جمعیت شهر نشین در سال 5/2 درصد و نرخ رشد جمعیت روستا نشین 4/0 درصد بود.
استان مازندران در سال 1379 دارای 15 شهرستان و 36 شهر و 38 بخش و 104 دهستان و 3549 آبادی می باشد و شهرساری مرکز استان می باشد و شهرستان بابل دارای بیشترین تعداد آبادی و شهرستان ساری وسیعترین شهرستان در مقایسه با سایر شهرستانها بودند. از کل جمعیت استان 52 درصد را زنان و 48 درصد را مردان شامل می گردد و سهم جمعیت استان از کل کشور تقریبا 3/4 درصد می باشد و سهم جمعیت شهری از کل جمعیت شهری کشور 26/3 درصد می باشد و سهم جمعیت روستائی از کل کشور 6 درصد می باشد.
آمارهای استان :
...

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

 

پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلppt
حجم فایل641 کیلو بایت
تعداد صفحات24
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف یک کالای صنعتی

تغییرات در استراتژی محصولات

منحنی عمر کالای صنعتی و استراتژی ها

منحنی عمر کالای بین المللی

کاربرد نظریه منحنی عمر کالا در استراتژی های بازاریابی

قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود

توسعه استراتژی محصول برای کالاهای فعلی

تکنیک نقشه ادراکی

تصمیم گیری در مورد استراتژی های محصول

فرایندارائه کالای جدید

بازاریابی خدمات صنعتی

ویژگی های منحصر به فرد خدمات و پیامدهای بازاریابی آن

استراتژی های بازاریابی برای مؤسسات خدمات صنعتی

تقسیم بندی و هدف گیری خدمات صنعتی

متمایز ساختن خدمات

مجموعه های خدماتی

قیمت گذاری خدمات

ارتقاء خدمات

توزیع خدمات

قسمتی از متن:

قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود:

منحنی عمر کالا حاصل گذر زمان نیست. این که یک کالای صنعتی در چه مرحله ای از منحنی عمر خود قرار دارد به عوامل متعددی از قبیل سود صنعت، نرخ تغییر در رشد فروش در صنعت و اطلاعات مربوط به رقبا بستگی دارد. گام های دخیل در قراردادن یک کالا در منحنی عمر خود به شرح زیر است:

  1. با توجه به اطلاعاتی که باید برای یک مؤسسه صنعتی در مورد یک کالا، کیفیت و ارزش فروش، سود بر حسب درصدی از فروش، سهم بازار، تعداد رقبا و قیمت ها گردآوری شود، روند سه تا پنج سال گذشته را تجزیه و تحلیل کنید
  2. سهم بازار، عملکرد کالا، معرفی کالای جدید و طرح های توسعه یا تنوع بخشی مربوط به رقبا را تجزیه و تحلیل کنید
  3. فروش و سود کالا طی سه تا پنج سال آینده را پیش بینی و تعیین کنید
  4. با توجه به تجزیه و تحلیل فوق جایگاه کالا و منحنی عمر آن را مشخص کنید.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

دانلود تحقیق استراتژیهای بازاریابی

دانلود تحقیق استراتژیهای بازاریابی

 

دانلود تحقیق استراتژیهای بازاریابی

دانلود تحقیق استراتژیهای بازاریابی

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdoc
حجم فایل40 کیلو بایت
تعداد صفحات20
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

مقدمه

رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.

استراتژی های رقابتی

اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی که در اوج هستیم، از خود غافلیم و در نتیجه خودمان را نمی‌بینیم.

با بیان این نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غیر رقابتی به جامعه نیمه رقابتی و سرانجام رقابتی است به تشریح 8 نوع استراتژی رقابتی پرداخت. این 8 استراتژی عبارتند از:

1. استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing)

بازاریابی یکپارچه عبارت است از ادغام، هم افزایی، همیاری مجموعه عوامل ابزاری و رفتاری پراکنده در بازاریابی برای دستیابی به نتایج بیشتر و بهتر.

عوامل موثر در بازاریابی یکپارچه عبارتند از:

_ مدیریت تعاملی

_ سیستم ارتباطات و اطلاعات

_ همبستگی در درون سازمان

2. استراتژی بازاریابی شبکه‌ای (network Marketing)

بازاریابی شبکه‌ای عبارت است از شناخت، ایجاد، عضویت و تقویت انواع شبکه‌ها برای استفاده از انواع مزیتهای خود به منظور گسترش فرصتها، پاسخگویی به انتظارات و بهبود دستاوردها.

عوامل موثر این استراتژی عبارتند از:

_ مدیریت شبکه

_ همکاری و سازگاری

_ هماهنگی گروهی

_ فرهنگ شبکه

3-استراتژی بازاریابی گذار (Transition Marketing)

بازاریابی گذار، مدیریت تغییر و تحول برای گذار از بازاریابی جاری و موجود به بازاریابی آینده و مطلوب جهت ماندگاری در صحنه رقابت تعریف می شود.

عوامل زیر بر استراتژی بازاریابی گذار موثر هستند:

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول