دانلود پاورپوینت شناخت بازار و بازاریابی ورزشی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 30 |
حجم | 2099/759 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.علم بازاریابی ورزشی ،همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی،روان شناسی .ارتباطات وحقوق مدد می جوید
باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.بازار یابی ورزشی ،هنگامی روی می دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج .محصولات وخدماتتش باشد
فهرست مطالب
بازاریابی ورزشی
شناخت بازارهای ورزشی
شناخت بازار
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی
استراتژی های مختلف انتخاب مشتریان یا بازارهای ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
روشهای تقسیم بازار ورزشی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جغرافیایی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جمعیت شناختی
تقسیم بندی براساس عوامل روانشناختی
تقسیم بندی بر اساس عوامل رفتاری
مشتریان و بازارهای ورزشی را می توان از نظر
فنون کلیدی
قابلیتهای کامپیوتری
منابع
دانلود پاورپوینت مدیریت اداری و مالی در ادارات ورزشی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 1146/664 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
برای واژه Positioning در فارسی می توان از معادلهایی مانند موضع یابی موضع سازی موضع گیری مکان یابی موقعیت ویافتن جایگاهی در بازار وذهن خریداران استفاده کرد.
فهرست مطالب
موضع یابی
موضع وجایگاه محصول
توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول
درک موضع محصول
اعلام موضع محصول
اجرای طرح موضع محصول
مدیریت آمیخته محصول
محصول جدید
روش های به دست آوردن محصول جدید
عوامل عدم موفقیت توسعه محصولات جدید:
فرایند توسعه محصل جدید
مهمترین منابع تامین ایده های جدید:
تصفیه ایده ها
توسعه استراتژی بازار یابی
بررسی تجاری
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاری کردن
منحنی عمر محصول
منحنی عمر مصرف کنندگان
استراتزی های مارک گذاری
دانلود پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی در 36 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 36 |
حجم | 4304/150 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
چالشی ترین حوزه مورد بحث در اخلاق حرفه ای
مطالعه عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی در حوزه ورزش
اخلاق بازاریابی عبارت است از مجموعه «بایدها» و «نبایدها» که بازاریابان و یا مدیران بازاریابی در جهت تحقق کامل شرایط کمی و کیفی کاری که تعهد کرده اند باید رعایت کنند.
فهرست مطالب:
مقدمه
گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی
انتظارات گروه های ذینفع
اهمیت اخلاق در بازاریابی ورزشی
چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی
عوامل مؤثر بر رفتارهای اخلاقی
بازاریابی در چه محیطی؟
بازاریابی و مسئولیت های اجتماعی
سطوح استدلال اخلاقی
مکاتب فلسفی اخلاق
اخلاق در گستره قانون
اخلاق بازار و رفتار مصرف کننده
مطالعه موردی
گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی
انتظارات گروه های ذی نفع
برخی چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی
عوامل موثر بر رفتارهای اخلاقی در بازاریابی
محیط بازاریابی
بازاریابی ورزشی و مسئولیت پذیری اجتماعی
سطوح استدلال اخلاقی
مکاتب فلسفی اخلاق در بازاریابی
دانلود پاورپوینت اصول و قواعد طراحی و استقرارچرخه بهره وری در کسب و کارهای تعاونی جهت رشته مدیریت در 143 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 143 |
حجم | 2223/506 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
سازمان اقتصادی اروپا : حاصل کسری است که از تقسیم مقدار یا ارزش محصول/خدمت به مقدار یا ارزش یکی از عوامل تولیدبه دست آید. سازمان بین المللی کار: عبارتست از نسبت ستانده به یکی از عوامل تولید (زمین ، سرمایه نیروی کار و مدیریت)
آژانس بهره وری اروپا : یک نوع طرز تفکر و دیدگاهی است به این پایه که هر فرد می تواند کارها و وظایفش را هر روز بهتر از قبل انجام دهد .مرکز بهره وری ژاپن : حداکثر استفاده از منابع فیزیکی ، نیروی انسانی و سایر عوامل به روشهای علمی به گونه ای که بهبود بهره وری به کاهش هزینه های تولید ، گسترش بازارها ، افزایش اشتغال و بالا رفتن سطح زندگی همه آحاد ملت منجر گردد .تعریف بهره وری از دیدگاههای سیستمی : نسبت بین مجموعه خروجیهای یک سیستم به ورودیهای آن .
فهرست مطالب:
توانمندی تولید بیشتر
تعاریف بهره وری
بهـره وری
تعابیــر مختلف از بهره وری
کارهوشمندانه
کار هوشمندانه تر
نگرش قدیم به بهره وری : تأکید بر مدیریت منابع موجود
توسعه اقتصادی با ایجاد ظرفیتهای جدید
توسعه اقتصادی با ارتقای بهره وری ظرفیتهای موجود
توسعه اقتصادی باروش ترکیبی
عوامل مؤثر بر بهره وری در سطوح مختلف
مدل مفهومی عوامل مهم مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی
سطـوح بهـره وری
چه انسانی باچه ویژگی هایی می تواند یک فرد بهره ور باشد؟
مشخصات انسان بهره ور( با سطح بهره وری بالا )
مشخصات سازمان با سطح بهره وری بالا
اقدامات مدیریتی مهم برای بهبود بهره وری
عوامل بهره وری
دلایل هدر رفتن مواد
دلایل ضایع شدن مواد
دیگر طبقه بندی های مفید
موانع/مشکلات بحرانی، موثر در بهبود بهره وری
بهره وری و کیفیت زندگی کاری
کیفیت زندگی کاری :
برخی از ابعاد کیفیت زندگی کاری عبارتست از
رابطه بین بهره وری و کیفیت زندگی کاری
توسعه اقتصادی با ایجاد ظرفیتهای جدید
توسعه اقتصادی با ارتقای بهره وری ظرفیتهای موجود
توسعه اقتصادی باروش ترکیبی
فلسفه بهره وری
مدیریت بهره وری
نقش مدیران میانی در فرآیند مدیریت بهره وری
مدیریت بهره وری
استراتژیهای بهره وری
پنج گزینه برای بهبود بهره وری
کوهنی گوشی
هدف بهره وری
چرخه دمینگ
چرخه بهره وری
دانلود پاورپوینت شیوه نامه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و بهبود محیط کسب و کار جهت رشته مدیریت در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 9 |
حجم | 119/1001 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
پیشنهاد تنقیح قوانین و مقررات دستگاه اجرایی به منظور بهبود محیط کسب و کار در راستای اجرای تبصره بند 1 ماده 3 قانون تنقیح قوانین و مقررات کشور: الف: قوانین 1-جمعآوری قوانین ومقررات 2-حذف موارد نسخ صریح 3-تعیین موارد نسخ ضمنی 4-حذف موارد مدت منقضی 5- حذف موارد موردی 6- تعیین قوانین مجمل 7- اعلام قوانین مغایر با سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری 8- حذف موارد موضوعات منتفی 9- حذف موارد متروک 10-حذف موارد تکراری 11- اعمال تغییرات و اصلاحات12- رفع ابهام و اجمال از قانون 13-رفع نواقص و کمبودها 14-شناسهگذاری مواد
ب: مقررات: نامههای ارسالی به ستاد
فهرست مطالب
پیشنهاد تنقیح قوانین و مقررات دستگاه اجرایی به منظور بهبود محیط کسب و کار در راستای اجرای تبصره بند 1 ماده 3 قانون تنقیح قوانین و مقررات کشور
تغییر در سیاستها و مقررات به منظور بهبود محیط کسب و کار مطابق بند الف ماده 22 قانون برنامه ششم توسعه
اطلاعرسانی عمومی در خصوص هر گونه تغییر سیاستها، مقررات و رویههای اقتصادی در زمان مقتضی قبل از اجرا، از طریق رسانههای گروهی استانی مطابق ماده 24 قانون بهبود محیط کسب و کار
تعیین و معرفی مسئول بهبود محیط کسب و کار دستگاه، مطابق ماده 14 قانون بهبود محیط کسب و کار
تعیین، شناسایی و اولویتبندی مشکلات بخش خصوصی، اعم از مجوزها و فرایندها در سطح استانی مطابق ماده 14 قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار توسط دستگاه
تسهیل فرایند صدور مجوزهای دستگاه با تایید هیات مقرراتزدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مطابق ماده 57 قانون رفع موانع تولید
پاسخ به سؤالات و بررسی مطالبات و شکایات نمایندگان تشکلها و فعالان اقتصادی توسط سازمانها و ادارات کل آنها در مراکز استانها بر اساس ماده 15 قانون بهبود محیط کسب و کار