دانلود پاورپوینت خدمات و بازاریابی خدمات جهت رشته مدیریت در قالب 133 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 133 |
حجم | 1259/749 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
مدیران سازمانهای گوناگون و به ویژه سازمانهای خدماتی برای دستیابی به خدمت برتر و متمایز نیازمند سه گام کلی هستند که عبارتند از: ?- تشخیص جایگاه خدمات بنگاه، براساس انتظارات و درک مشتریان. ?- مشخص کردن افق خدمت بنگاه. ?- تنظیم برنامه های اجرائی برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب.
فهرست مطالب
مقدمه
خدمت
خدمات
ویژگی های منحصر به فرد خدمات:
1- غیرملموس بودن
2- غیر قابل تفکیک بودن
3- غیر همگن بودن(متغیر بودن)
4- غیر قابل ذخیره بودن
آمیخته های بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
عوامل محسوس
قابل اتکاء بودن
واکنش پذیری
اطمینان
همدلی
معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
و....